به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانهای اوج، علی عسگری رئیس رسانه ملی در بازدید از استودیوی عصر سازمان هنری رسانهای اوج، با اشاره به اهمیت برنامهریزیهای صورتگرفته برای فعالیتهای رسانهای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همکاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامهریزی داشتند که مهمترین نتیجه برای ایام اربعین امسال با توجه به اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نسبت به امام حسین (ع) کاهش تبلیغات برای پیاده روی اربعین بود.
وی افزود: با محاسباتی که از پیش شده بود، در صورت تبلیغات گسترده رسانه ملی به طور قطع با سیل گسترده خروج زوار از کشور مواجه میشدیم و مشکلات عدیدهای برای مردم پدید میآمد، لذا تا شنبه گذشته تبلیغات چندانی انجام ندادیم ولی بعد از آن تلاش شد از طریق ارسال خبرنگاران مختلف و نصب بیش از 30 اس ان جی، این حماسه پرشکوه پوشش داده شود.
رئیس رسانه ملی در ادامه به 3 برنامه سازمان هنری رسانه ای اوج در ایام اربعین اشاره کرد و اظهار کرد: سازمان اوج امسال با سه برنامه موفق «پیاده آمدهایم»، «اقیانوس آرام» و «مخاطب خاص»، مأموریت ویژهای در این زمینه داشت که هر سه کار از تولیدات ارزشمند و تأثیرگذار رسانه ملی در ایام اربعین بود.
علیعسکری با اشاره به اهمیت استودیو «عصر» سازمان هنری رسانهای اوج در پخش این برنامهها گفت: نکته کلیدی و ویژهای که در برنامهسازی سازمان اوج در ایام اربعین بود، حضور برنامهسازان در کربلای معلی و نمای زیبا از حرم ابا عبدالله بود که تأثیر گذاری این برنامهها را دو چندان کرد.
وی ادامه داد: امروز که این استودیو را از نزدیک مشاهده کردم، با سختیها و دشواریهای برپایی چنین فضایی در جوار مرقد امام حسین(ع) بیشتر آشنا شدم و جا دارد از همین جا به مسئولان و دستاندرکاران برنامه سازی در سازمان اوج خدا قوت بگویم.
رییس رسانه ملی در پایان اظهار امیدواری کرد در حوزه مستندسازی شاهد کار های قویتری برای نشان دادن عظمت اربعین باشیم و افزود: معتقدم هنوز کاری در سطح بالا که بتواند ابعاد مختلف این حماسه پر شکوه را نشان دهد، انجام ندادهایم و جا دارد مستندسازان و فیلمسازان کشور محصولات بهتر و با استاندارد های جهانی در خصوص پیاده روی اربعین تولید کنند.