حمایت تخصصی رایگان حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه/ ارائه بسته تاب‌آوری
کد خبر: 3663433
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

حمایت تخصصی رایگان حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه/ ارائه بسته تاب‌آوری

گروه اجتماعی: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تشریح خدمات ارائه شده توسط بهزیستی به حادثه‌دیدگان زلزله اخیر از شناسایی معلولان جدید حادثه دیده و حمایت تخصصی رایگان به مدت 3 ماه به حادثه‌دیدگان زلزله استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز با تشریح خدمات ارائه شده توسط بهزیستی به حادثه‌دیدگان زلزله اخیر،‌ از ارائه بسته اضطراری تاب‌آوری اجتماعی ویژه زلزله، شناسایی معلولان جدید حادثه دیده و حمایت تخصصی رایگان به مدت 3 ماه به حادثه دیدگان زلزله استان خبر داد.
وی به اعزام تیم پزشکان داوطلب به استان کرمانشاه و تهیه توانبخشی و وسایل بهداشتی مورد نیاز مددجویان در مناطق آسیب دیده اشاره و اظهار کرد: از جمله زمینه‌های همکاری سازمان بهزیستی در مسیر کمک به زلزله زدگان است.
قادری افزود: ارائه خدمات توانبخشی و توانپزشکی از طریق تیم‌های سیار تخصصی و ارائه خدمات به کودکان بی‌سرپرست و زنان آسیب دیده از زلزله و فاقد سرپرست و سرپناه از دیگر خدمات ارائه شده توسط بهزیستی است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: برآورد آسیب‌های وارده و نیازهای احتمالی مراکز و پیش‌بینی مکان مناسب در صورت نیاز به جابه‌جایی توانخواهان مربوط در دستور کار بهزیستی است.
captcha