کد خبر: 3665576
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

ساختمان جدید دانشکده پیراپزشکی یاسوج راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده پیراپزشکی یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 30 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشکده پیراپزشکی یاسوج ۳۳۷ دانشجوی کارشناسی دارد.
وی بیان کرد: این دانشجویان در رشته‌های رادیولوژی، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل در این دانشکده تحصیل می‌‎کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی دانشکده، سرانه فضای فیزیکی این دانشگاه به ازای هر دانشجو به چهار متر مربع افزایش یافت .
ایلامی تصریح کرد: ساختمان قدیم سلف سرویس دانشکده پزشکی نیز با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بهسازی و تجهیز شد.
وی اضافه کرد: همچنین با انتقال سلف سرویس و کتابخانه دانشگاه به ساختمان جدید 1000 متر مربع به فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه شد.
captcha