بازیگر «ماجرای نیمروز» به «لاتاری» می‌رود
کد خبر: 3665966
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

بازیگر «ماجرای نیمروز» به «لاتاری» می‌رود

گروه هنر: «مهدی زمین‌پرداز» از فردا دوم آذرماه، بازی در فیلم جدید محمدحسین مهدویان را آغاز می‌کند.

مهدی زمین‌پرداز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره کار اخیرش چنین اطلاع رسانی کرد: فردا دوم آذرماه بازی خود را در فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز می‌کنم. این پروژه از چند روز پیش کلید خورده و تجربه مشترک دیگری از مهدویان به عنوان کارگردان و سیدمحمود رضوی در مقام تهیه کننده است.

وی افزود: در این کار با جواد عزتی، ساعد سهیلی، هادی حجازی‌فر و زیبا کرمعلی  همبازی هستم. این فیلم قرار است برای پخش در جشنواره فیلم فجر آماده شود. این کار هم همچون دیگر کارهای مهدویان به موضوعاتی مربوط می‌شود که کشورمان دستخوش ان است. به این معنی که سعی دارد به تصور خیالی که از خارج از کشور در بین جوانان ترسیم شده بپردازد.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان، تهیه کننده: سیدمحمود رضوی، نویسنده و بازیگردان: ابراهیم امینی، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح: امیر بنان، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، طراح گریم: شهرام خلج، برنامه ریز: محمدرضا کشمیری، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی ...
captcha