اجرای 660 نفر روز تبلیغ دینی ویژه هفته وحدت در اردبیل
کد خبر: 3669252
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

اجرای 660 نفر روز تبلیغ دینی ویژه هفته وحدت در اردبیل

گروه معارف: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای 660 نفر روز تبلیغ دینی به مناسبت هفته وحدت در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام انور قاسمی، رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به عملکرد تبلیغی هفته وحدت در اردبیل اشاره کرد و افزود: در هفته وحدت تعداد 660 نفر روز تبلیغ دینی در مناطق مختلف اردبیل اجرا می‌شود که در برگزاری این جلسات تبلیغی، 330 نفر از مبلغین و مبلغات با ثبت نام در سامانه سجام با اداره تبلیغات اسلامی اردبیل همکاری می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی به موضوعات سخنرانی در این ایام اشاره و عنوان کرد: مبلغین اعزامی در هفته وحدت در خصوص سیره حضرت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع)، اهمیت اتحاد و انسجام بین مسلمین با استناد به آیات و روایات سخنرانی می‌کنند و به سئوالات مخاطبین پاسخ می دهند.
حجت الاسلام قاسمی گفت: دین مبین اسلام از بدو بروز تا به حال همواره به وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان تاکید داشته و برقراری وحدت میان مسلمانان در شرایط فعلی از اهمیت بیشتر برخوردار است .
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در حال حاضر بسیار قوی بوده و در قالب اتئلاف های مختلف علیه اسلام فعالیت می کنند به همین خاطر مسلمانان نسبت به گذشته چند برابر بیشتر به وحدت و یکپارچگی نیاز دارند .
حجت الاسلام قاسمی به برخی صفات پیامبر اعظم(س) اشاره کرد و افزود: آن حضرت برای رسیدن به هدف خود که هدایت انسانها به سوی خدا بود، عشق بزرگ داشت، پیامبر بزرگوار اسلام همچنین محبت وافر به امت خود داشته و در راه هدایت آنها تلاش های زیادی از خود نشان داد .

captcha