برگزاری هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران در محمودآباد
کد خبر: 3670841
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

برگزاری هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران در محمودآباد

گروه معارف: هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران امروز 18 آذرماه در اردوگاه قرآني شهداي چاکسر محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان اميري امروز 18آذرماه در هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران که در اردوگاه قرآني شهداي چاکسر محمودآباد ضمن عرض تبريک بمناسبت اين ايام و با اشاره از حديثي از امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: باید طوری زندگی کنیم تا عمل و حرف ما مطابق با سیره، منش و روش اهل بیت(ع ) باشد و در هر حالتي از کار و فعاليت و يا هر کار نيکي، رضايت خدا و اهل بيت(ع) را در نظر بگيريم .
وی ضمن اشاره به نابودی شجره ملعونه داعش توسط نيروهای مقاومت و رزمندگان به فرماندهی سردار سرافراز اسلام قاسم سليماني، افزود: پيروزي‌هاي اخير جبهه مقاومت در منطقه بسيار چشم‌گير است و اين حاصل مجاهدت‌ها و جانفشاني‌هاي شهداي مدافع حرم چون شهيد کابلي، بلباسي و رجايي فر، سيدرضا طاهر و شهيد حججي هاست و بايد قدردان اين حرکت ارزشمند شهداء باشيم.
شکريان اميري شهدا را مايه افتخار، عزت و سرافرازي ايران اسلامي دانست و تصريح کرد: شهید حججی و امثال اين شهيد کار نیک خود را پنهان کردند ولی خداوند چنان عزتی داد که شهرتش و فداکاری اش عالم گیر شد و به تعبير رهبر معظم انقلاب خداوند شهيد حججي را در چشم همه عزيز کرد و او را حجت خود در مقابل چشم همگان قرار داد و اين پاداش اين همه فداکاري و ايثارگري در راه خداست .
استاد حوزه علميه مازندران با اشاره به حديثي از امام حسن عسکری(ع) بيان کرد: با توجه به وظيفه ما در نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمت در اين دستگاه ديني و فرهنگي، مسئوليت خطيري در حوزه فرهنگ به ويژه فرهنگ ديني بر دوش ماست که بايد طوري عمل کنيم تا هم رضايت خداوند و هم زمينه خشنودي اهل بيت(ع) و امام زمان(عج) را فراهم کنيم .
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به فرا رسيدن نهم دي ماه و خلق آن حماسه باشکوه ملت بصير ايران اسلامي تاکيد کرد: حماسه نهم دي ماه و زنده نگه داشتن اين حرکت عظيم مردمي در دفاع از نظام و انقلاب و رهبري وظيفه همگان است که بايد براي اين حماسه بزرگ برنامه‌ريزي دقيق در سطح مختلف جامعه از جمله ادرات صورت گيرد زيرا عده‌ای هم هستند که نمی‌خواهند این مسئله برجسته شود .
ناصر شکريان در بخش ديگري از سخنان خود به اقدامات اخير رييس جمهور سبک مغز ايالات متحده آمریکا در تغيير سفارت اين کشور از تل‌آويو به بيت المقدس، اظهار کرد: اين اقدامات سخيف از سوي ايالات متحده نشان از ضعف آنها در برابر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت و ايران اسلامي در منطقه دارد که پس از شکست پي‌در‌پي آنها در منطقه مانند سقوط جبهه تکفيري وهابي داعش در منطقه، استقلال کردستان، استعفای حریری، توطئه عبدالله صالح در يمن دست به اين اقدام گستاخانه زدند که به حول قوه الهي در اين توطئه هم شکست خواهند خورد .
عضو شوراي فرهنگ عمومي استان در ادامه اين اقدام ايالات متحده را محکوم کرد و افزود: ايالات متحده درصدد حفظ اسرائيل در منطقه است ولي با اين اقدامات گستاخانه زمينه نابودي اسرائيل را پيش از موعد مقرر فراهم خواهند کرد زيرا با اين اقدام وحدت دنياي اسلام قطعا بيشتر خواهد شد و زمينه نابودي رژيم جعلي اسرائيل هم فراهم شده است .
مديرکل تبليغات اسلامي استان با تقدير از استاندار مازندران در بازديد از هيئات مذهبي شهرهاي استان در مراسم 28صفر افزود: بايد در برگزاري هر چه باشکوه‌تر مراسم فاطميه برنامه‌ريزي کنيم و از شب‌ها وروزهای اين ايام هم بيشترين بهره را ببريم .
حجت الاسلام ناصرشکريان ضمن تسليت به مناسبت درگذشت عالم وارسته آیت‌الله سجادی، تصريح کرد: زهد و تقواي اين عالم بزرگ و ساده زيست، مهم ترين خصوصيات اين عالم بزرگ بود که بايد به عنوان الگويي در جامعه معرفي شود .
استاد حوزه و محقق و پژوهشگر علوم ديني استان در پايان به عظمت پياده روي اربعين حسيني اشاره کرد و اظهار داشت: اربعين نماد استکبارستيزي دنياي اسلام است و بايد اين حرکت عظيم تمريني براي مبارزه با مستکبران عالم و ايادي آنان شود .
در ادامه اين جلسه سعيد قرباني رييس اداره امور قرآني به کميته قرآني ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و تاکيد کرد : برنامه مختلفی در ایام دهه فجر از جمله برگزاری دوره های مهارت های زندگی قرآنی در شهرهای استان انجام خواهد شد که در سال هاي اخير با استقبال خوبي از سوي فعالان فرهنگي و قراني در استان مواجهه شده ايم .

در پايان اين جلسه حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان به ارائه گزارشي از انتخابات شوراي هيئات مذهبي استان پرداخت و فرامرز کردي معاون اداري و مالي ادراه کل تبليغات اسلامي استان به مسائل اداري ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي اشاره کرد .

لازم به ذکر است: هفتمين گردهمايي معاونين، مديران و روساي ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي مازندران در چاکسرمحمودآباد در حال برگزاري است.

برگزاری هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران در محمودآبادبرگزاری هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران در محمودآبادبرگزاری هفتمين گردهمايي مديران ادارات و نمايندگي‌هاي تبليغات اسلامي مازندران در محمودآباد

captcha