به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محفل انس با قرآن کریم توسط مؤسسه مهد قرآن کریم و مؤسسه نوباوران جوان بم با همکاری کانون مسلم بن عقیل و پایگاه بسیج آل یاسین مسجد مسلم بن عقیل بم در آستانه فرارسیدن چهاردهمین سالگرد زلزله دلخراش بم با شرکت جمعی از قرآندوستان در مسجد مسلم بن عقیل بم برگزار شد.
در این مراسم ابوالفضل عارفی، رضا درستکار، امیرمهدی علیزاده، علی بقایی، محمد بحرینی بهزادی آیاتی از کلام وحی را تلاوت کردند.
عقیل عارفی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم بم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم، گفت: جامعه قرآنی شهرستان بم هر ساله با حضور در این مراسم آیات قرآن را تلاوت و به روح جانباختگان حادثه زلزله هدیه میکنند.