اتحاد و هوشیاری ملت فتنه‌ها را خنثی می‌کند
کد خبر: 3675956
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
حسینی:

اتحاد و هوشیاری ملت فتنه‌ها را خنثی می‌کند

گروه اجتماعی: امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه بعد از زده شدن جرقه 9 دی بسیاری از گروه‌ها در کشورمان شروع به فعالیت کردند که بعدا معلوم شد هدف اصلی آنها براندازی نظام بوده است، اظهار کرد: اتحاد و هوشیاری ملت فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره شامگاه دیروز یکشنبه سوم دی ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی این شهرستان با بیان اینکه فتنه 88 خسارت‌های فراوانی به کشور ما تحمیل کرد، افزود: این فتنه سبب شهادت ده‌ها نفر از بهترین جوانان این کشور و مخدوش شدن چهره کشورمان شد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از سال‌های طولانی برای لحظه به لحظه ایران اسلامی در حال پی‌ریزی توطئه هستند، یادآور شد: برخی از فریب‌خوردگان داخلی نیز دشمن را در رسیدن به اهداف خویش یاری می‌کنند.
 
امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه بعد از زده شدن جرقه 9 دی بسیاری از گروه‌ها در کشورمان شروع به فعالیت کردند که بعدا معلوم شد هدف اصلی آنها براندازی نظام بوده است، تاکید کرد: به یاری خداوند متعال و اتحاد مردم ایران نقشه‌های شوم دشمنان به سر منزل مقصود نرسید.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری بدون مشکل نیست، تصریح کرد:  کشور ما نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که بخشی از این مشکلات به تحریم‌ها و برخی نیز به بی‌کفایتی و کم‌کاری برخی از مسئولان باز می‌گردد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه نقد سازنده و منصفانه و ارائه پیشنهاد برای پیشرفت کشور باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: شعار دادن علیه مسئولان و توهین به آنها کار شایسته‌ای نیست نباید شان دولت زیر سوال رود.
 
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما خادم ملت هستیم، تاکید کرد: پاسخگویی به مردم یکی از مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.
 
در ادامه این جلسه نیز حجت‌الاسلام علی مقدمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: برای براندازی این نظام دشمنان هزینه‌های بسیاری صرف کرده‌اند اما با عنایت خداوند متعال اتحاد مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ناکام مانده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون شهدا مسیر پیشرفت را طی می‌کند و ابرقدرت‌های بسیاری را منزوی می‌کند، افزود: دشمنان تا جایی در مقابل قدرت ایران مستاصل شده‌اند که برای مقابله با آن دست به دامان گروه‌های تروریستی می‌شوند.
captcha