انسان انقلابی و مبارز باید آگاه و آماده باشد
کد خبر: 3677325
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
آیت‌الله خاتمی:

انسان انقلابی و مبارز باید آگاه و آماده باشد

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انسان انقلابی و مبارز باید آگاه و آماده باشد، زیرا دشمن همیشه بیدار بوده و در صدد ضربه زدن به انقلاب و اصل نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز جمعه 8 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) بزرگ‌ترین مقام شفاعت را دارند که در زیارت‌نامه ایشان نیز قید شده است.
 
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن با به‌راه انداختن کودتا‌های مختلف و جنگ هشت ساله، سعی در ضربه زدن به انقلاب بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دلیل تفکر مستقل مبنی بر «نه شرقی، نه غربی» دارای جایگاه مهمی است و به همین دلیل دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود که همه این توطئه‌ها با عنایت خداوند و با وجود مقام معظم رهبری و ملت ایران، خنثی شد.
 
امام جمعه زنجان گفت: دشمن با دروغ و توطئه در جهت ساقط کردن انقلاب اسلامی برآمد و در سال ۸۸ فتنه‌‌ای را ایجاد کرد و با سه موضوع توهین به مقدسات در روز عاشورا، توهین به رهبری و اصل نظام وارد میدان اما با حضور بابصیرت مردم ایران در صحنه در حمایت از رهبری و نظام مواجه شد.
 
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انسان انقلابی و مبارز باید آگاه و آماده باشد، زیرا دشمن همیشه بیدار بوده و در صدد ضربه زدن به انقلاب و اصل نظام است، تاکید کرد: در حماسه ۹ دی ملت ایران نسبت به پاسخ‌گویی به کسانی که به مقدس‌ترین موضوع مسلمین یعنی عاشورای حسینی توهین شده بود، به پا خاستند و با دشمن‌شناسی به‌موقع، توطئه دشمنان را باطل کردند. 
captcha