پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز آزادسازی میمک در عملیات ضربت ذوالفقار
کد خبر: 3680655
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز آزادسازی میمک در عملیات ضربت ذوالفقار

گروه اجتماعی: استاندار ایلام به مناسبت سالروز آزادسازی میمک درعملیات ضربت ذوالفقار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به این شرح است:
نوزدهم دیماه سالروز عملیات آزادسازی "میمک"، یاد آور هنرنمایی نیروهای مردمی و عشایر در کنار ارتش، سپاه و ژاندارمری است که نخستین عملیات پیروزمند ایران در جنگ تحمیلی رقم خورد .
نیروهای مردمی و عشایر با وجود ضعف تجهیزات و آموزش، ضمن توقف دشمن توانستند روحیه مثبت و امیدواری را در بین مردم و نیروهای نظامی ایران به وجود آورند .
مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس با همدلی، وحدت، ایمان، شور و عشق پا در میادین جنگ گذاشتند و حماسه های درخشانی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند .
عشایر قهرمان ایلام، امروز سرفرازند و بر خود مي‌بالند كه در مصاف با دشمن بي‌رحم و متجاوز، جهاد را بر خود واجب دانسته، به مردانگي ايستاده و حماسه ی حماسة غرور آفرين «فتح ميمك» را به وجود آوردند؛ حماسه ای که سرآغاز پیروزی های ایران در عمليات‌ها شد .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و خصوصاً شهدای عملیات آزادسازی میمک، سالروز این حماسه را به تمام هم میهنان عزیز بخصوص مردم گرانقدر استات ایلام تبریک عرض می‌نمایم
captcha