تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3681710
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 30 دی‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حسین عزیزعلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، امروز از تمدید مهلت زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد.
وی، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: با توجه به استقبال مخاطبان از این آزمون مهلت ثبت نام تمدید شد.
عزیزعلی، بیان کرد: آزمون سراسری امسال در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت(ع) و انس با قرآن برگزار می‌شود که زمان نام نویسی آن از 18 آذر ماه آغاز شده و با تمدید مهلت ثبت نام تا 30 دی ماه ادامه دارد.
 رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 
captcha