سپاه برای پیشرفت نظام هر آنچه در توان دارد به کار می‌گیرد
کد خبر: 3681908
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

سپاه برای پیشرفت نظام هر آنچه در توان دارد به کار می‌گیرد

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا، گفت: سپاه یک نیروی توانمند در همه زمینه هاست که برای پیش برندگی و پیشرفت نظام هر آنچه را که در توان دارد به کار می‌گیرد و همچون یک ستون فقرات برای هسته‌های مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا، امروز در جمع کارکنان سپاه سراب، گفت: سپاه با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) پیروان زیادی را در دنیا گسترش داده است و الگویی برای نیروهای مقاومت در منطقه شده است.

وی اضافه کرد: سپاه یک نیروی توانمند در همه زمینه هاست که برای پیش برندگی و پیشرفت نظام هر آنچه را که در توان دارد به کار می‌گیرد و همچون یک ستون فقرات برای هسته‌های مقاومت است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر، یاد آور شد: سپاه نظیرسازی و همتاسازی می‌کند مانند حزب الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق و گروه‌های مقاومتی که در کشورهای مختلف به راه افتاده و ستون جنبش‌های مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا، به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره و بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها همسو با دشمن و استکبار شدند و از چارچوب اساسی و قانون عدول کردند و به جای درخواست‌های خود به در خواست‌های دشمنان جواب مثبت دادند و هرج و مرج در کشور به راه انداختند که قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام کاملی فر ادامه داد: مردم ایران مردمی با بصیر و آگاه و زمان شناسند که با حضور خود در صحنه طول چند روز به صورت خود جوش از اصول اساسی نظام و ولایت فقیه پشتیبانی کرده و بساط فتنه و فنته گران را در هم پیچیده و دشمنان داخلی و خارجی را برای رسیدن به هدفشان مایوس و ناامید کردند.

 
captcha