کد خبر: 3681968
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

«طعم شیرین بندگی» در مؤسسه یاسین برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هفتگی قرآن با عنوان «طعم شیرین بندگی»، امشب، 24 دی‌ماه در مؤسسه یاسین استان گلستان برگزار می‌شود.

سیدمرتضی حسینی‌امین، مدیر مؤسسه یاسین(یاسین جوان) استان گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن با عنوان «طعم شیرین بندگی» یکشنبه‌ها در این مؤسسه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسه معنوی فوق ویژه آقایان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جلسه با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین برغمدی، مفسر و پژوهشگر قرآنی و مدرس قرآن مؤسسه، ساعت 18 برپا خواهد شد.
حسینی‌امین اظهار کرد: این جلسه ویژه عموم علاقه‌مندان است که این کرسی قرآن در مؤسسه یاسین واقع در گرگان، خیابان طهماسبی، ابتدای کوچه۱۸ تشکیل خواهد شد.

captcha