سیدمرتضی حسینیامین، مدیر مؤسسه یاسین(یاسین جوان) استان گلستان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن با عنوان «طعم شیرین بندگی» یکشنبهها در این مؤسسه برگزار میشود.
وی با اشاره به اینکه جلسه معنوی فوق ویژه آقایان برگزار میشود، تصریح کرد: این جلسه با تدریس حجتالاسلام والمسلمین برغمدی، مفسر و پژوهشگر قرآنی و مدرس قرآن مؤسسه، ساعت 18 برپا خواهد شد.
حسینیامین اظهار کرد: این جلسه ویژه عموم علاقهمندان است که این کرسی قرآن در مؤسسه یاسین واقع در گرگان، خیابان طهماسبی، ابتدای کوچه۱۸ تشکیل خواهد شد.