نقش جهادگونه ماکو در ایجاد امنیت پایدار در منطقه
کد خبر: 3682018
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
تاج الدینی:

نقش جهادگونه ماکو در ایجاد امنیت پایدار در منطقه

گروه اجتماعی: معاون امور بازنشستگی سپاه استان آذربایجان غربی گفت: سرنوشت انقلاب و سپاه به هم گره خورده است و سپاه همیشه پشتیبان انقلاب و حامی دستاوردهای آن است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 24 دی ماه سید رسول سید تاج الدینی مدیر کانون و معاون امور بازنشستگی سپاه شهدا آذربایجان غربی در جمع پیشکسوتان و جهادگران عرصه دفاع و حفظ امنیت سپاه گفت: شهرستان ماکو در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت پایدار در این منطقه، در دفاع مقدس نقش جهاد گونه‌ای ایفا کرده است.

تاج الدینی در ادامه به فداکاری های سپاه شهرستان ماکو در دوران جنگ اشاره کرد و افزود: سبزپوشان انقلاب اسلامی در شهر ماکو نیز در شرایط سخت به نبرد با دشمن پرداختند که در جایگاه خود بی نظیر ترین رویدادهای تاریخ این شهر بود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه سنگر اصلی انقلاب اسلامی ایران است اظهار کرد: امنیت و آسایش مردم در سایه سپاه تقویت شده است.

معاون امور بازنشستگی سپاه استان تاکید کرد: سرنوشت انقلاب و سپاه به هم گره خورده است و سپاه همیشه پشتیبان انقلاب و حامی دستاوردهای آن است‌

سید تاج الدینی بر لزوم تقویت سنگربانان جدید به دستان سنگربانان عرصه جنگ تاکید کرد و گفت: امروزه دشمنان انقلاب و نظام تک ‌تک اقدامات سپاه را زیر نظر دارند و درصدد لطمه زدن به این اقدامات هستند.

وی بیان کرد: پیشکسوتان سپاهی باید با تلاشی جهادگونه در راستای انتقال فرهنگ بسیجی و سپاهی به نسل‌های بعد باشند.

معاون امور بازنشستگی سپاه استان بااشاره بر زبان زد شدن اقدامات سردار سلیمانی و سپاه در کل منطقه، تصریح کرد: سردار سلیمانی یک تفکر است که باید این اندیشه به تفکر در همه انسانها ترویج یابد تا از دخالت دشمنان پلید به امورات کشورجلوگیری گردد.

مدیر کانون بازنشستگان استان در ادامه گفت: آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها با تفکرات، هویت و استقلال ایرانیان مشکل دارند.

سید تاج الدینی با اشاره به توهینات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد: امروز شاهد نفرت جهانی از اقدامات شوم و ظلم طلبانه‌ی مقامات آمریکایی و رئیس جمهور نادان آمریکا هستیم.

وی یاد آورشد: آمریکا درصدد یک قطبی کردن جهان و به سوی خود کشاندن منافع است، در حالیکه خیزش و نفرت بر علیه آمریکا در کل جهان غوغا می کند.

سرهنگ پاسدار حسین محمدباقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو نیز بر انتقال فرهنگ بسیجی و جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های آینده و پرورش انسان های جهاد گر در انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

captcha