حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان لرستان در بیست و یکمین نشست «یاوران وحی»
کد خبر: 3683445
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان لرستان در بیست و یکمین نشست «یاوران وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در بیست و یکمین نشست با یاوران وحی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان لرستان به معرفی فعالیت‌های این استان می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان این خبرگزاری با فعالیت‌های تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.
لذا در بیست و یکمین نشستی که امروز، 30 دی‌ماه برپا می‌شود، خبرگزاری ایکنا میزبان حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان لرستان است تا در گفت‌وگویی به فعالیت‌‌های قرآنی استان و بیان دغدغه‌های قرآنیان پرداخته شود. همچنین در ادامه این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های مؤسسات و مراکز قرآنی و بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست و یکمین نشست «با یاوران وحی» امروز، 30 دی‌ماه، ساعت 10 با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی امیدیان در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.

captcha