کد خبر: 3687854
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

8 تئاتر قرآنی در اراک روی صحنه می‌رود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نمایش تئاتر صحنه‌ای از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان مرکزی از 13بهمن در تفرش و کمیجان آغاز شده و تا 16بهمن ادامه دارد.

شهرام سلطانی، دبیر بخش تئاتر هفته قرآن و عترت استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: ۲۵ اثر در قالب ۷ تئاتر خیابانی و ۱۸ اثر صحنه‌ای به بخش تئاتر هفته قرآن و عترت ارسال و بازبینی شد.
وی تصریح کرد: بازبینی آثار از ۱۳آذر با حضور افق ایرجی، علی گودرزی و حمید یوسفی در فرهنگسرای آیینه اراک انجام شد. نمایش‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی قرآن و عترت بدون اولویت در بخش صحنه‌ای «بوی بهشت» اثر ناصر کریمی نیک، «تینار» اثر بهمن پارساآرا، «نگین بام» اثر رضا اسکندری، «چغوک» اثر شمس الله اکبری، «کفتر دو بومه» اثر مرتضی علیدادی، «شب مهتابی» اثر محمد جواد شریفی، «یاهو پرپا» اثر حسین اقبالیان، «حنانه» اثر مجید میرحسینی و در بخش خیابانی نیز «جنگ خندق» اثر کریم مقدسی و «انفجار مخوف» اثر حشمت الله زارعی هستند.
سلطانی ادامه داد: نمایش تئاتر از روز گذشته، 13 بهمن در تفرش و کمیجان آغاز شده است، از امروز اجرای اراک از ساعت 16عصر شروع می‌شود و تا دوشنبه، 16 بهمن ادامه دارد. ساعت 15:30 دقیقه امروز نیز در سالن انتظار ورودی فرهنگسرا نمایش خیابانی اجرا می‌شود.

captcha