ولایت فقیه؛ بزرگ ترین و مغفول ترین نعمت نظام اسلامی
کد خبر: 3688121
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

ولایت فقیه؛ بزرگ ترین و مغفول ترین نعمت نظام اسلامی

گروه اجتماعی: طی دیدار مسئولین و اعضای شورای اداری با امام جمعه ماکو بر تقویت روابط مسئولین با مردم تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در دیدار مسئولین این شهرستان با بیان اینکه ولایت فقیه بزرگ ترین و در عین حال مغفول ترین نعمت در نظام اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب ما به سبب رهبری امام راحل و به علت حضور پرشور مردم انقلابی و ولایت مدار بعد از بعثت پیامبر از بی نظیر ترین انقلاب های جهان اسلام است.

وی مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را دومقوله مهم در ویژگی‌های یک مسئول شایسته در نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مسئولین باید پاسخگو به کارها و امورات مردم باشند.

حجت الاسلام رنجبری همدلی و همزبانی مسئولین با مردم را لازم و ضروری در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب ابراز کرد و گفت: این دو اصل سبب می‌شود تا شکاف در بین مردم و مسئولین ایجاد نشده و از نفوذ دشمنان جلوگیری شود.

وی در خطاب به مسئولین گفت: اجتناب از اسراف و ریخت و پاش ها باید سرلوحه امورات باشد.

امام‌ جمعه ماکو اظهار کرد: باید مسئولین در تزریق امید به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام رنجبری بر برگزاری و فعال بودن نماز جماعت و شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان نیز تاکید کرد.

شاهین علیزاده فرماندار ماکو نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد روزهای پرشور انقلاب اسلامی و آغاز جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، گفت: مسئولین در این ایام ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی نظام در تقویت روابط بین خود و مردم اقدام کنند.

علیزاده مردم را حافظین ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور پرشور مردم ایران در تمام صحنه ها از ظرفیت بزرگ انقلاب بود که در جهان بی سابقه است.

فرماندار شهرستان ماکو ضمن دعوت تمامی مسئولان برای خدمت رسانی بهتر جهت رفع مشکلات مردم و خدمت به مردم، به لزوم شفاف سازی هزینه کردها تاکید کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه در ایام الله دهه فجر شهرستان ماکو چهار روستا گازرسانی خواهد شد، افزود: ۱۸ روستا نیز در دست مطالعه است که به حول قوه الهی تا اواسط سال آینده گازرسانی خواهد شد.

همچنین ازهاری قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه ضمن مقایسه وضعیت کنونی کشورمان نسبت به قبل انقلاب گفت: در سایه انقلاب شکوهمند ایران در تمامی زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی چهار سال تاسیس منطقه آزاد ماکو تاکنون، ۳۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در منطقه هزینه شده است، افزود: درآمدهای منطقه آزاد ماکو در خود منطقه مدیریت می‌شود.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو از پایان پروژه فرودگاه منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی فرودگاه ماکو خواهیم بود.

captcha