همنشینان با آمریکا ذریه شیطان هستند
کد خبر: 3690444
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

همنشینان با آمریکا ذریه شیطان هستند

گروه اجتماعی: دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: شیطان ذریه دارد و تولید مثل می‌کند. امام راحل فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» این فرمایش تبلیغات سیاسی و مانور نبود، حقیقتا آمریکا شیطان بزرگی است چون از ذریه شیطان است و افرادی که با او همقدم می‌شوند از سربازانش محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب، امروز، 21بهمن در همایش بصیرت انقلابی و دشمن شناسی که در سالن شهید بهشتی اداره‌کل دادگستری استان برگزار شد گفت: شیطان حزب دارد و حزب را به سوی بدترین مقصد که دوزخ و شقاوت جاودانه است فرا می‌خواند.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: انسان باید هم دشمن شناس باشد و هم دشمن گیر، دشمن دانستن دشمن، مهمترین هدف دشمن شناسی است تا بتوان متناسب با توطئه‌ها پاسخ مناسب داد. یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌ها این است که ملت از اهداف دشمن غافل شوند و او را از دشمنی باز دارند. اینکه دشمن داشته باشیم و او را نشناسیم یا اینکه قادر به پاسخگویی مناسب در زمان مناسب نباشیم خطر بزرگی است.
آیت‌الله اراکی اظهار کرد: هر ملتی بخواهد با دشمن دنبال نقطه اشتراک باشد قطعا شکست می‌خورد. وقتی می‌گوییم بین ما و شیطان دشمنی است یعنی یا باید مقابل او باشیم یا همراه او. شیطان تمام موجودیت ما را هدف گرفته و تا ما را بر زمین نزند دست بردار نیست.
وی با استناد به آیه 50سوره کهف که می‌فرماید: «أَفَتَتَّخِذُونَهُ وَذُرِّيَّتَهُ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِي وَهُمْ لَكُمْ عَدُوٌّ ۚ بِئْسَ لِلظَّالِمِينَ بَدَلًا» ادامه داد: ولایت به معنای تأمین کننده منافع و دفع کننده ضرر است، با این وجود چگونه برخی‌ دشمن خود را به عنوان تضمین کننده منافع خود انتخاب می‌کنند.
آیت‌الله اراکی افزود: شیطان ذریه دارد و تولید مثل می‌کند. امام راحل  فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است»این فرمایش  تبلیغات سیاسی و مانور نبود، حقیقتا آمریکا شیطان بزرگی است چون از ذریه شیطان است. شیطان در جوامع بشری تولید مثل کرده و افرادی که با او همقدم می‌شوند از سربازانش محسوب می‌شوند.
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب تصریح کرد: یکی از بزرگترین افتخارات قوه قضاییه این است که قوه قضاییه ما عادل و اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمنی با دشمنان عدل، مقدس ترین خدمتی است که در جامعه بشری اتفاق می‌افتد. سخن بیهوده گفتن به دشمن دشمنان عدل، ظلم به آنهاست. قضات با دشمنان عدل می‌جنگند و این دشمنی در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نمایان است.
آیت‌الله اراکی افزود: نخستین دشمن دشمنان عدل و مدافع عدل، فعالان حوزه قضاوت هستند. ولایت، حاکمیت و فرمانروایی در دست خدا و افرادی که پروردگار به آنها را برای فرمانروایی اذن می‌دهد است قضاوت هم پست مخصوص خداست که به برخی از بندگان شایسته خود می‌دهد.

وی اضافه کرد: در عرصه نظر و تئوری، فقیه فتوا صادر می‌کند و این فتوا مرز بین حق و باطل را مشخص می‌کند. در صحنه اجرا، تدبیر و عدل نیز قضات وارد عمل می‌شوند و جزئیات عدل را در جامعه بشری جاری می‌کنند و مرز بین ظالم و مظلوم را معین می‌کنند.
آیت‌الله اراکی بیان کرد: رسانه‌ها، حق قوه قضاییه را به درستی ادا نکرده‌اند. قوه قضاییه بهترین و پاک ترین قوه قضاییه جهان هم در عرصه سازمانی و تشکیلات و هم در عرصه اجراست. حضور عالی‌ترین مقامات، پای میز محاکمه حاکی از عدل دستگاه قضا دارد. مردم را باید نسبت به عملکرد موفق دستگاه قضا توجیه کرد و رسانه در این حوزه خیلی کوتاهی کرده است.
وی در پایان گفت: یکی از دستاوردهای قوه قضائیه پاکی و صداقت در این مجموعه است، اگر امروز شاهد وجود امنیت، تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروی انتظامی هستیم به واسطه وجود دستگاه قضای قوی است که با تمام مشکلات قاطعانه با مجرمین برخورد می‌کنند.
یادآور می‌شود؛ در پایان مراسم از 10 حافظ یک جزء و 2جزء قرآن و سه خانواده برتر قرآنی در مسابقه خانواده قرآنی تجلیل شد.

captcha