برگزاری مسابقه «تبیین بیانات رهبری» برای بانوان خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3690885
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

برگزاری مسابقه «تبیین بیانات رهبری» برای بانوان خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی: رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه تبیین بیانات رهبری برای بانوان خبرنگار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدصداقت رضایی، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 23 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری مسابقه تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع زن و خانواده برای بانوان خبرنگار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی افزود: به همین منظور منتظر ارسال آثار بانوان خبرنگار هم استانی در موضوعات زیر تا روز ۳۰ بهمن امسال هستیم تا به دبیرخانه در تهران ارسال شود.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این آثار می‌تواند در زمینه‌های وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب، علل و پیام‌های مبارزه با حجاب و ترویج بی‌حجابی، اهمیت نقش زن در اجتماع و تفاوت زن در غرب و ایران باشد.
رضایی تصریح کرد: همچنین اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده، فرزندآوری، اهمیت نهاد خانواده، عوامل مؤثر در تضعیف خانواده، عوامل تضعیف خانواده در غرب و سبک زندگی اسلامی در خانواده از دیگر محورهایی است که بانوان خبرنگار می‌توانند با ارسال آثار در این مسابقه شرکت کنند.

captcha