جشنواره «آواها و نغمات دینی» آیات سال آینده در سطح بین‌الملل برگزار می‌شود
کد خبر: 3692271
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

جشنواره «آواها و نغمات دینی» آیات سال آینده در سطح بین‌الملل برگزار می‌شود

معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد از برگزاری جشنواره آیات در رشته «آواها و نغمات دینی» در سال آینده به صورت بین‌المللی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: علی تن معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری جشنواره «آیات» اظهار داشت: تاکنون 10 جشنواره آیات در سال جاری برگزار شده است و در تلاش هستیم فراخوان جشنواره آیات در رشته «کاریکاتور» را نیز امسال اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه سبرگزاری جشنواره آیات یکی از برنامه‌های معاونت قرآن و عترت ارشاد است، افزود: با توجه به برگزاری این جشنواره به صورت دوسالانه فراخوان جشنواره آیات را در رشته‌هایی که امسال برگزار نشدند، سال آینده اعلام خواهد شد.

تن با اشاره به اینکه برخی رشته‌ها با توجه به اهمیت و استقبال هر سال برپا می‌شود، گفت: جشنواره سراسری آواها نغمات دینی آیات که امسال به همت اداره کل ارشاد استان آذربایجان شرقی برپا شد، سال آینده به صورت بین‌المللی به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد درباره رشته‌های جشنواره آیات در سال آینده نیز افزود: تعداد رشته‌ها بستگی به اعتبارات دارد اما در نظر داریم 8 تا 10 رشته از جشنواره آیات را سال آینده برگزار کنیم.

جشنواره قرآنی «آیات» امسال قرار بود در ابتدا 16 رشته و پس از آن 15 رشته برگزار شود که به دلیل کمبود اعتبارات مسئولان وعده برگزاری 11 رشته از این جشنواره را دادند که تاکنون 10 رشته از این جشنواره فراخوان داده و برخی از برگیدگان این رشته‌ها نیز در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شدند اما فراخوان رشته «کاریکاتور» که قرار است توسط معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار شود هنوز اعلام نشده و مسئولان ارشاد از اعلام این فراخوان تا پایان سال و برگزاری آن در سال آینده خبر دادند.

انتهای پیام

captcha