مدیران خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی هماهنگ کنند
کد خبر: 3692387
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
امام جمعه قزوین:

مدیران خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی هماهنگ کنند

گروه اجتماعی- امام جمعه قزوین در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه شهید بابایی گفت: مسئولان و مدیران در هر بخشی که فعالیت می‌کنند خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی هماهنگ کنند تا بسترساز ظهور منجی عالم بشریت باشند.

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه شهید بابایی قزوین با تأکید بر اینکه همه مسئولان و مدیران می‌باید خود را با معیارها و شاخصه‌های نظام دینی هماهنگ کنند، اظهار کرد: مسئولان و مدیران می‌باید در اخلاق، رفتار، تعامل با دیگران و رعایت حقوق زیردستان خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی و اسلامی هماهنگ کنند.
وی با بیان اینکه منتظران حقیقی ظهور منجی عالم بشریت خود را با استانداردهای مورد نظر امام زمان (عج) هماهنگ می‌کنند، تصریح کرد: هر رسالتی که بر عهده ما قرار داده شده است، می‌باید خود را با استانداردهای مورد نظر امام زمان (عج) هماهنگ کنیم و آن چیزی باشیم که حضرت از ما انتظار دارند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: پیش از ظهور امام زمان (عج) زمینه‌ها و بسترهایی فراهم می‌شود تا جامعه ظرفیت پذیرش عدالت علوی را داشته باشد و همه می‌باید تلاش کنیم تا این بسترها فراهم شود.
امام جمعه قزوین توجه هر چه بیشتر به شایسته‌سالاری را از زمینه‌های اجرای عدالت دانست و تأکید کرد: اگر افراد در مسئولیت‌هایی که شایستگی آن را ندارند قرار گیرند، نه تنها کارهای جدیدی صورت نمی‌گیرد، بلکه ممکن است کارهای خوب پیشینیان نیز ضایع شود.

انتهای پیام

captcha