جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا بود
کد خبر: 3692887
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا بود

گروه فرهنگی- فرمانده عملیات پدافند هوایی بابلسر با اشاره به اینکه رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل جوانانی بودند که جبهه‌ها را قبله عبادت و عبودیت خود کردند، گفت: جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود و آنان حرفی جز اخلاص در راه و برای خدا در میدان‌های نبرد نداشتند.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، سومین یادواره شهید دانش آموزان مدرسه فکوری بابلسر ظهر امروز 29 بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، فرماندهان و رییس عقیدتی سیاسی این گروه برگزار شد.
سرهنگ مهرداد ناظریان در این مراسم با اشاره به اینکه رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل جوانانی بودند که جبهه‌ها را قبله عبادت و عبودیت خود کردند، گفت: جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود و آنان حرفی جز اخلاص در راه و برای خدا در میدان‌های نبرد نداشتند لذا در این مسیر از جان خود مایه گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم شهدا به عنوان مقربان درگاه باری تعالی از ما راضی باشند باید عبادت و عبودیت را در جامعه بیش از پیش رواج دهیم، افزود: جانبازان و ایثارگران به عنوان همرزمان و شاهدان زنده این امر مرجع خوبی هستند تا نسل نوجوان و جوان جامعه به آنان مراجعه کنند تا به این وسیله زمینه رشد و بالندگی خود را بر پی ریزی کنند.
فرمانده عملیات پدافند هوایی بابلسر تاکید کرد: مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند، مسیر بالندگی، سعادت و آزادی و آزادمنشی است لذا مب نیز باید هم به خود و هم به این اسوه های تاریخ قول دهیم که در این مسیر حرکت کرده و راه سعادت و سربلندی را در پیش خواهیم گرفت.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی غلامپور با اشاره به اینکه یاد شهدا و شهادت در این برهه حساس تاریخ کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا گلچین شده نسل اول انقلاب هستند؛ شما دانش آموزان نیز باید با پیروی از آیات و روایات و تاسی از شهدا، رهروی راه آنان باشید.
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر با اشاره به اینکه میدان نبرد برای شهدا، میدان مسابقه برای استفاده از فرصت‌ها بود، تصریح کرد: کسب فیض شهادت بالاترین فرصت برای هر انسان است ولی در این راه باید خودسازی کرد، خود سازی نیز جز با بهره گیری از قرآن، حدیث، سیره عملی و رفتاری پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)، تذهیب نفس، انجام تکالیف و خواسته‌های الهی میسر نخواهد شد.

انتهای پیام

captcha