تمبر شهید سعیدی‌زاده رونمایی می‌شود
کد خبر: 3693193
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

تمبر شهید سعیدی‌زاده رونمایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت خوزستان شامگاه امروز 30 بهمن در محل نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان خوزستان که از دوشنبه 23 بهمن‌ماه در اهواز و برخی شهرهای استان آغاز شده بود، شامگاه امروز دوشنبه 30 بهمن پایان می‌یابد.

مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت استان خوزستان ساعت 20 امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب خوزستان در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز برگزار خواهد شد. تقدیر از برگزیدگان بخش‌های رقابتی هفته قرآن و عترت و رونمایی از تمبر یادبود شهید سعیدی زاده از شهدای قرآنی منا از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

گفتنی است، فراخوان هفته قرآن و عترت، آذرماه امسال در بخش‌های شعر، داستان کوتاه، هنرهای تجسمی، نمایش، فیلم‌نامه‌نویسی، رسانه مجازی و صنایع دستی و همچنین رشته‌های قرآنی شامل تواشیح و ابتهال و حفظ و تلاوت آذر امسال در سطح استان منتشر شد و محوریت آثار قرآن و عترت و بخش ویژه آن نیز شهدای مدافع حرم و اربعین حسینی بود.

برخی از رویدادهای هفته قرآن و عترت در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب اجرا شد. اجرای نمایش‌های خیابانی و تعزیه‌های فاطمی، برپایی غرفه صنایع دستی وبرگزاری یادواره شهدای قرآنی منا و حله از این قبیل است.

انتهای پیام

captcha