الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) راه رستگاری بانوان است
کد خبر: 3693899
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
ابراهیمی:

الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) راه رستگاری بانوان است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زرند گفت: الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را راه رستگاری بانوان دانست و گفت: بانوان جامعه اسلامی برای کسب سعادت دنیوی و اخروی از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و سرمشق بگیرند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه زرند با بیان اینکه استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار دشمن ما است، گفت: ایام فاطمیه به ما درس داد که پای ارزش‌ها ایستادگی کنیم و در صورت شرایط سخت هم نمی‌توانیم اسلام را رها کنیم.
وی الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را راه رستگاری بانوان دانست و افزود: بانوان جامعه اسلامی برای کسب سعادت دنیوی و اخروی از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و سرمشق بگیرند.
امام جمعه زرند با تسلیت شهادت سه تن از مأموران نیروی انتظامی و دو شهید بسیجی در جنایت وحشیگری ارازدل اوباش داعشی در تهران بر برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت تأکید و ابراز امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن به سزای اعمال ننگین خود برسند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به یاوه‌گویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مونیخ مبنی بر اینکه به ایران حمله می‌کنیم، تأکید کرد:ایران اسلامی ما به برکت انقلاب و نظام و رهبری و دستگاه‌های امنیتی همچون درخت تنومندی است که هیچ توفانی نمی‌تواند آن را تکان دهد.
منبع: شورای سیاست گزاری نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha