اتحاد بین اقشار جامعه، نسخه شفابخش کشور است
کد خبر: 3696068
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

اتحاد بین اقشار جامعه، نسخه شفابخش کشور است

گروه سیاسی - امام جمعه شهرستان ماکو گفت : اتحاد بین اقشار مختلف جامعه، نسخه شفابخش یک کشور است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه شهرستان ماکو در بخشی از خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته ماکو با بیان اینکه طلاق عامل فروپاشی جامعه است بیان کرد : اقشار مختلف جامعه باید در رابطه با حل این معضل درگیر شوند.
وی اظهار کرد : کم کردن ادعاها، حذف تشریفات و تجملات زاید در عین حال انتخاب صحیح در زندگی، رموز پیروزی و افزونی طول عمر یک زندگی است.
وی تحصیلات، فرهنگ و آموزش را سه مقوله مهم در انتخاب همسر شایسته بیان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم جامعه رو به فروپاشی نرود باید در زمینه مدیریت خشم، آموزش های لازم را فرا گرفته و سعی در کنترل خشم خود در امورات زندگی داشته باشیم.
امام جمعه ماکو در نگاهی کوتاه و تحلیلی به بیانات مقام معظم رهبری در هفته گذشته در باب اقامه نماز جمعه و جماعت در آینده نزدیک در قدس شریف اشاره کرد و اظهار کرد : راهبردی که ایادی استکبار در پیش دارد، تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.
حجت الاسلام رنجبری با تاکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت : شهیدان از تمامی اقشار، جان خود را نثار راه انقلاب و اسلام کردند و در این زمینه شهدای کارگر نقش بسزایی داشتند.
وی همچنین بر سهیم شدن و تقسیم شادی با نیازمندان تأکید کرد و گفت: حمایت از فقرا و نیازمندان در آستانه عید نوروز، حمایت همه جانبه و جدی را می طلبد.
وی از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه، همزمان با سراسر کشور در شهرستان ماکو خبر داد و بیان کرد: در شهرستان ماکو خواهران در سطح ۲ کارشناسی و برادران در سطح ۱ کاردانی به صورت رایگان می‌توانند ادامه تحصیل کنند.
امام جمعه ماکو هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را به خادمان و حافظین طبیعت تبریک گفت و در ارزیابی عملکرد این اداره در شهرستان ماکو گفت: رسالت اصلی این نهاد در عین حال که از منافع ملی حمایت می کند، نباید در تجاوز هایی که به حق الناس صورت میگیرد نیز چشم پوشی کند.
انتهای پیام

captcha