آغاز پذیرش جامعة المرتضی(ع) در سال ۱۳۹۷
کد خبر: 3696606
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

آغاز پذیرش جامعة المرتضی(ع) در سال ۱۳۹۷

کانون خبرنگاران نبأ ـ مسئول آموزش جامعة المرتضی(ع) از آغاز ثبت نام دوره‌های تربیت مبلغ این دانشگاه در دو شهر مقدس قم و مشهد خبر داد.

آغاز پذیرش جامعة المرتضی(ع) در سال ۱۳۹۷

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی، مسئول آموزش جامعة المرتضی(ع) گفت: داوطلبان شرکت در دوره‌های استان قم می‌توانند در یکی از رشته‌های تربیت مبلغ به زبان انگلیسی، چینی، پرتغالی، اسپانیایی، کره‌ای و ایتالیایی و داوطلبان شرکت در دوره‌های تربیت مبلغ در مشهد مقدس می‌توانند در یکی از رشته‌های زبان انگلیسی و زبان روسی نسبت به ثبت نام اقدام کنند که شرط پذیرش طلاب در زبان انگلیسی آشنایی کامل با این زبان بوده و مصاحبه ورودی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز به کار شعبه مشهد جامعه المرتضی(ع)، طلاب محترم ساکن در این شهر، می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ تا پایان فروردین ماه ۹۷ با مراجعه به سایت جامعة المرتضی علیه السلام، در آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ شرکت کنند. این دوره که برای نخستین‌بار در مشهد مقدس برگزار می‌شود، در زبان‌های انگلیسی و روسی خواهد بود.

مسئول آموزش جامعة المرتضی گفت: حداکثر سن ثبت نام برای متقاضیان رشته‌های تربیت مبلغ به زبان‌های چینی، پرتغالی، اسپانیایی‌، کره‌ای و ایتالیایی ۳۰ سال و دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی ۳۵ سال است و پذیرش نهایی پس از قبولی در آزمون کتبی‌، مصاحبه شفاهی، شرکت در اردوی پذیرش و گذراندن دو ترم موفقیت‌آمیز خواهد بود.

وی متذکر شد: داوطلبانی که مهارت‌هایی از قبیل حفظ قرآن و نهج‌البلاغه یا تخصص‌های حوزوی داشته باشند، در اولویت هستند.

حجت‌الاسلام رمضانی در مود نحوه پذیرش گفت: سؤالات آزمون برای متقاضیان شرکت در دوره‌های تربیت مبلغ از کتاب‌های اصول(جلد اول کفایه)، فقه(مکاسب محرمه)، احکام(کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبین بین‌الملل علائی نژاد)، تبلیغ(تبلیغ بر پایه قرآن و حدیث ری شهری)، ادیان(آشنایی با ادیان بزرگ حسین توفیقی قسمت یهود و مسیحیت)، زبان(در سطح متوسطه اول برای داوطلبان غیر از زبان انگلیسی و برای داوطلبان گروه انگلیسی سؤالات در سطح پیشرفته زبانی و ترجمه و نگارش متون اسلامی) خواهد بود.

وی در پایان گفت: آزمون ورودی سال ۱۳۹۷ در روز جمعه ۱۳۹۷/۲/۷ ساعت ۸ صبح در شهرهای قم و مشهد برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ با مراجعه به سایت رسمی جامعة المرتضی به نشانی www.murtaza.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

captcha