اجرای طرح «والتین والزیتون»
کد خبر: 3697301
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

اجرای طرح «والتین والزیتون»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طرح «وَالتِّينِ وَالزَّيْتُون» از امروز، 15 اسفندماه همزمان با روز درختکاری در سطح استان لرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «والتین والزیتون» در سطح لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اجرای طرح «والتین والزیتون» در سطح استان، اظهار کرد: این طرح امروز، 15 اسفندماه همزمان با روز درختکاری در سطح استان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: کاشت درخت‌های مثمرثمر ارگانیک، نهال‌های مورد تأکید قرآن چون زیتون، انجیر، انگور، خرما، انار با توجه به شرایط زیستی منطقه،. آموزش روش کاشت نهال مثمر براساس روایات، وقف ثمر دهی درخت برای فعالیت‌های قرآنی و کاشت آن مقابل منزل و مساجد، حسینیه‌ها و مؤسسات از جمله اهداف اجرای این طرح است.
امیدیان عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح نوعی زمینه‌سازی فرهنگی به منظور ترغیب و تشویق مردم به کاشت هر ساله درخت و سعی در فراهم کردن شرایط مناسب برای رشد و نمو بهتر آنها انجام شود.
وی بیان کرد: این طرح به همت همکاری شهرداری، جهاد کشاورزی، مجموعه تشکل‌های قرآنی استان متشکل از اتحادیه، کارگروه قرارگاه صاحب‌الامر(عج) و جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

captcha