گسترش فضای مجازی همراه با حفظ فرهنگ اسلامی _ ایرانی و منویات مقام معظم رهبری
کد خبر: 3697942
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
فیروزآبادی بیان کرد:

گسترش فضای مجازی همراه با حفظ فرهنگ اسلامی _ ایرانی و منویات مقام معظم رهبری

گروه فناوری اطلاعات ــ ‌رئیس مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت روز ۱۷ اسفند، ششمین سالگرد تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی با صدور پیامی گفت: عزم خود را بر تحقق گسترش فضای مجازی همراه با حفظ فرهنگ اسلامی _ایرانی و منویات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داده و امیدواریم ایران عزیزمان را به جایگاه اصلی خود که همانا الهام بخش و تاثیرگذار در منطقه و جهان است برسانیم.

http://www.majazi.ir//parameters/majazi/modules/cdk/upload/content/news/761/firoozabadi3.jpg

به گزارش ایکنا؛ ابوالحسن ‌فیروزآبادی، دبیرشورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت روز ۱۷ اسفند، ششمین سالگرد تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«به راستی راه توسعه و اعتلای کشور با توسعه سریع فضای مجازی که امتداد فضای واقعی است کوتاه تر و هموارتر خواهد شد لذا مسیری را در پیش گرفته‌ایم تا ایران اسلامی هرچه سریعتر به جایگاه شایسته‌اش رسیده و علی‌رغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها شاهد تحسین جهانیان در برابر توانمندی‌هاوپیشرفت ملت ایران باشیم.

نهال نوپای فضای مجازی برای شکوفایی و برآورده‌کردن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نیازمند همراهی همه‌جانبه مسئولان و مشارکت فراگیر بخش خصوصی است و قطعاً در این راه اعتماد و شکیبایی رمز موفقیت است. در سالی که سپری شد گام‌های بلندی با تلاش همه عزیزان در مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقوقی و حقیقی شورای عالی فضای مجازی در جهت نیل به اهداف احکام مقام معظم رهبری ازجمله دسترسی بهتر، باکیفیت، ایمن و سالم به فضای مجازی برای همه مردم برداشتیم و قطعاً گام‌های بلندتری در راه است.

عزم خود را همزمان با روز هفدهم اسفند ماه، سالروز تشکیل شورای عالی‌فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی بر تحقق گسترش فضای مجازی همراه با حفظ فرهنگ اسلامی _ایرانی و منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران قرار داده و امیدواریم ایران عزیزمان را به جایگاه اصلی خود که همانا الهام بخش و تاثیرگذار در منطقه و جهان است برسانیم.

در پایان با تبریک این روز که همزمان با ولادت بانوی اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) می‌باشد، امیدواریم در شروع سال جدید و آغازین سال پایانی دهه چهارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق باشیم.»

انتهای پیام

captcha