حمله‌ها علیه دیانت زنان در جامعه مرموز و خطرناک است
کد خبر: 3698318
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴
علیدادی‌سلیمانی:

حمله‌ها علیه دیانت زنان در جامعه مرموز و خطرناک است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان حمله‌ها علیه دیانت زنان را در جامعه مرموز و خطرناک دانست و گفت: اینکه گروهی در ملأ عام به ترویج بی‌حجابی می‌پردازند و برای انجام کشف حجاب نرم در جامعه تلاش می‌کنند، خطرناک است و باید هوشیار بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: برخی تلاش می‌کنند کانون خانواده را به انحراف بکشانند و یکی از این موارد مساله حجاب است که می‌خواهند به آن ضربه بزنند.
وی حجاب را از ضروریات دین اسلام برشمرد و افزود: مانند کاری که رضاخان با کشف حجاب نتوانست انجام دهد برخی در داخل و خارج می خواهند آن را ادامه دهند که موفق نخواهند شد.
حجت‌الاسلام علیدادی حمله‌ها علیه دیانت زنان را در جامعه مرموز و خطرناک دانست و بیان کرد: اینکه گروهی در ملأ عام به ترویج بی‌حجابی می‌پردازند و برای انجام کشف حجاب نرم در جامعه تلاش می‌کنند، خطرناک است و باید هوشیار بود.
امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه مادر بهشتی فرزند خود را بهشتی می‌کند و تمام احساسات مارد به فرزندش انتقال داده می‌شود، تصریح کرد: نقش مادری در اسلام بسیار مهم است و تأثیر مهمی بر شخصیت فرزندان دارد.
وی بر مشارکت همگان در حفظ منابع طبیعی تأکید کرد و افزود: باید با مراقبت و حفاظت از منابع طبیعی این نعمت‌های خدادادی که تنها متعلق به زمان ما نیستند را با حفظ امانت به نسل‌های بعد تحویل دهیم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بر رعایت عدل در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: این توقع مردم است و در تمام مسئولیت‌ها باید اصلح را بر کرسی نشاند و مسئولان با صلاحیت بر رأس امور قرار بگیرند.
امام جمعه کرمان تکیه بر ظلم را در دین اسلامی ممنوع دانست و اظهارکرد: وظیفه مسلمانان این است که در جامعه خود از ظلم جلوگیری کرده و از مظلوم دفاع کنند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر اینکه در واگذاری مسئولیت‌ها باید لیاقت و شایستگی مورد توجه باشد، تأکید کرد: سعه صدر در مسوولان به ویژه مسئولان رده بالا باید بیشتر باشد و کار پسندیده‌ای نیست که از انتقادها جلوگیری شود.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha