توزیع قرآن کریم در استان‌های محروم و مرزی/ برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآن پویاتر می‌شود
کد خبر: 3698790
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

توزیع قرآن کریم در استان‌های محروم و مرزی/ برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآن پویاتر می‌شود

معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به توزیع قرآن کریم در استان‌های محروم و مرزی از پویایی و توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم در این معاونت از سال آینده خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: علی تن معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اقدامات متنوع به منظور ایجاد فضای قرآنی در کشور، گفت: در سال 1396 فعالیت‌های مختلفی برای توسعه فرهنگ قرآنی صورت گرفت که برگزاری هفته‌های قرآن و عترت یکی از این امور است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در 11 استان هفته‌ قرآن و عترت برگزار شد، افزود: هفته‌های قرآن و عترت در استان‌های مختلفی اجرایی شد که در این برنامه فعالیت‌های قرآنی متنوعی طراحی شده بود به طوری که با برپایی هفته‌های قرآن و عترت در استان‌ها نمایشگاهی در حوزه‌های مختلف قرآنی داشتیم.

معاون اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به حمایت از ناشران قرآنی، گفت: امسال از ناشران قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه حمایت کردیم و تعدادی قرآن از این ناشران خریداری کرده و در بین استان‌های محروم و مرزی کشوری توزیع کردیم.

تن با بیان اینکه جشنواره قرآنی آیات نیز امسال در رشته‌های مختلف برگزار شد، خاطر نشان کرد: امسال 10 جشنواره قرآنی آیات را طراحی و اجرایی کردیم به طوری که در استان‌های مختلفی این جشنواره به صورت ملی برپا شد و هنرمندان زیادی آثاری مرتبط با فراخوان جشنواره‌ها به دبیرخانه ارسال کردند که سعی داریم سال آینده جشنواره آیات را با محتوای غنی‌تر و پویاتر برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت ارشاد سال آینده با تحولاتی روبرو خواهد بود، گفت: این تحولات به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگ کلام وحی در جامعه خواهد بود همچنین بخش عترت نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد و برنامه‌هایی پویا پیش‌بینی شده است که در انتظار تأیید و تخصیص اعتبار برای ْآن ها هستیم.

انتهای پیام

captcha