خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا باید توأم با احترام باشد
کد خبر: 3699714
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا باید توأم با احترام باشد

گروه فرهنگی- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: جامعه هدف بنیاد شهید قشر خاصی هستند به همین دلیل خدمت‌رسانی به آن‌ها باید توأم با احترام باشد.

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، علیرضا آشناگر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و با غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، آشناگر با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا گفت: امروز به دلیل اینکه مزین به نام شهداست روز خوبی است و این روز را خدمت همهٔ کارکنان بنیاد تبریک می‌گویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار سخت است ولی درعین‌حال هم لذت‌بخش است زیرا کارکنان به قشری خدمت می‌کنند که یادگاران شهدا هستند.
این مسئول عنوان کرد: برخی از سازمان‌ها که وظیفهٔ خدمت‌رسانی دارند جنس خدمت آن‌ها نسبت به دیگر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است که بنیاد شهید و امور ایثارگران ازجمله این نهادهاست.
وی با اشاره به اینکه برخی از روزها طی سال ازجمله 22 بهمن مبارک است زیرا موجب عزت و همدلی مردم است، گفت: روز بزرگداشت شهدا نیز ازجمله این روزهاست که یادآور حماسه‌آفرینی‌های شهداست و باید گرامی داشته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: همچنین جامعه هدف بنیاد شهید قشر خاصی هستند زیرا عزیزان خود را تقدیم نظام کردند به همین دلیل خدمت‌رسانی به آن‌ها باید توأم با احترام باشد.
آشناگر افزود: کارکنان بنیاد باید قدر کار خود را بدانند زیرا در مکانی خدمت‌رسانی می‌کنند که علاوه بر اینکه وظیفه اداری انجام می‌دهند، از اجر معنوی برخوردار می‌شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران توقع خاصی ندارند، گفت: تنها خاصهٔ آن‌ها این است که موردتوجه قرار گیرند و مسئولان و مردم به یادشان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفهٔ همهٔ مسئولان این است که به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توجه ویژه کنند و در جهت رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی به مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: باید مشاوران این مرکز همراه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند تا با ارائه خدمات مشاوره، مشکلی برای این قشر معظم جامعه به وجود نیاید.
آشناگر بابیان اینکه به امور فرزندان شهدا ازجمله علمی و آموزشی رسیدگی کنید، افزود: همان‌گونه که پدران شهید در ماندگاری انقلاب اسلامی تأثیرگذار بودند فرزندان آن‌ها نیز می‌توانند مؤثر باشند، به همین دلیل مسئولان از آن‌ها حمایت کنند.
این مسئول گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تلاش کنند خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی و آنلاین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه دهند زیرا هرچقدر مراجعهٔ حضوری آن‌ها به بنیاد کاهش یابد، عزتمندی آن‌ها افزایش می‌یابد.
انتهای پیام

captcha