نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا، دشمنان را به وحشت انداختنده است
کد خبر: 3700451
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
ابراهیمی:

نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا، دشمنان را به وحشت انداختنده است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زرند گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفع فتنه در راهپیمایی‌هایی مختلف و در مراسم مختلف و ... خداوند روز به روز جبهه مومنان را کمک کرده و نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا، دشمنان را به وحشت انداختنده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در سال ۹۶ شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی بودیم، گفت: نابودی داعش، حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش برای ما حوادث بسیار شیرینی محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و طی 40 سال گذشته شاهد فتنه‌های متعددی علیه انقلاب اسلامی بودیم، افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصرت خدا را مشاهده می‌کنیم، در داخل کشور چه اغتشاشاتی و محاصره اقتصادی و تبلیعات کمر شکن در دنیا و نقشه‌هایی علیه دختران و پسران و ... وقتی به قدرت الهی نگاه می‌کنیم که این مردم محکم پای پیمانی که با حضرت امام(ره)بستند، ایستاده‌اند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی هر چه دشمنان علیه ایران اسلامی تلاش کردند، نظام اسلامی ما قوی‌تر شد، در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دفع فتنه در راهپیمایی‌هایی مختلف و در مراسم مختلف و ... خداوند روز به روز جبهه مومنان را کمک کرده و نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا، دشمنان را به وحشت انداختنده است.
امام جمعه زرند در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیسمی از وعده خداوند بر نابودی ظلم سخن به میان آورد و تأکید کرد: امروز دست پلید اسرائیل پشت پرده جنگ در یمن و سوریه و میانمار است.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha