گلچینی از وصیت‌نامه شهید حسین اکبری
کد خبر: 3700652
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

گلچینی از وصیت‌نامه شهید حسین اکبری

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید حسین اکبری آمده است: «از بی‌حجابی بترسید و همیشه حجاب خود را حفظ کنید، باتقوا و پرهیزگار باشید، دنیا را هدف خویش قرار ندهید.همواره طالب حق باشید و حق را بگویید.در اجرای دستورهای الهی استوار باشید و امام را دعا کنید».

به گزارش ایکنا از لرستان، حسین اکبری در پنجم شهریورماه سال 49 در روستای فرزیان از توابع شهرستان ازنا از پدری به‌نام برات‌علی و مادری به‌نام عصمت متولد شد تحصیلاتش را تا اول راهنمایی ادامه داد و در 28 اردیبهشت سال 65 در منطقه حاج‌عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهر وی در روستای فرزبان از توابع شهرستان ازنا به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید حسین اکبری می‎خوانیم: «از بی‌حجابی بترسید و همیشه حجاب خود را حفظ کنید، مبادا از رفتن فرزندان‌تان به جبهه جلوگیری کنید زیرا امام حسین(ع) در راه اسلام شهید شد.باتقوا و پرهیزگار باشید، دنیا را هدف خویش قرار ندهید.همواره طالب حق باشید و حق را بگویید.در اجرای دستورهای الهی استوار باشید.امام را دعا کنید».

متن کامل وصیت‌نامه شهید حسین اکبری

در وصیت‌نامه شهید حسین اکبری آمده است: «شکر خدای را که توفیق یافتم در راه مبارزه حق علیه باطل شرکت کنم و آن‌چه را که دارم در طبق اخلاص نهادم در تقدیم ایزد منان کنم و آن‌چه حسین(ع) و یارانش و تمام رزمندگان انجام دهم.شهادت که هیچ قطره‌ای در مقیاس حقیقت در نزد خدا از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود بهتر نیست و من می‎خواهم با این قطره خون به معشوقم برسم که خداست.وصیت می‎کنم که بعد از مرگم برایم گریه نکنید و به همه دوستان و آشنایان تبریک بگویید.
واما پدر و مادرم نمی‌دانم چگونه از شما تشکر کنم که این‌گونه مرا تربیت کردید خدمت پدر مهربانم سلام می‎رسانم و سلامتی شما را از خداوند خواستارم و خدمت مادر مهربان و دلسوزم سلام می‎رسانم و امیدوارم که حالت خوب باشد و خدمت برادرانم دعا و سلام می‎رسانم و خدمت خواهرانم و همیشه حجاب خود را حفظ کنید.همچنین به دوستان سلام و دعا می‎رسانم و امیدوارم اگر از من بدی دیده‌اید من را حلال کنید و همچنین به همسایگان و قوم و خویشان.
در پایان کمک کنید و مبادا از رفتن فرزندان‌تان به جبهه جلوگیری کنید زیرا امام حسین(ع) در راه اسلام شهید شد و پرهیزگار باشید دنیا را هدف خویش قرار ندهید و در تحصیل ثروت و مقام دنیا اندوهگین مشوید.همواره طالب حق باشید و حق را بگویید.با یتیمان دلسوز باشید و در اجرای دستورهای الهی استوار باشید و هرگز به حرف و ملامت ملامتگران ترتیب اثر ندهید.
مبادا در غفلت بمیرید که علی در محراب عبادت شهید شد.مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیری که علی‌اکبر حسین در راه حسین(ع) و با هدف شهید شد.
ای مادران! مبادا از رفتن فرزندان‌تان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی‎توانید جواب زینب(س) را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود.امام را دعا کنید».

انتهای پیام

captcha