شهادت؛ توفیقی که اتفاقی نیست
کد خبر: 3704878
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

شهادت؛ توفیقی که اتفاقی نیست

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نتیجه توفیقات مقدماتی دارد که این شایستگی برای این شهیدان ثبت می‌شود و این یک اتفاق نیست بلکه یک فرمول است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته۲۱ فروردین، در دیدار با خانواده نخستین شهید مدافع حرام خراسان‌جنوبی " شهید مرتضی بصیری‌پور"، اظهار کرد: ماه رجب‌ ماهی است که هم اعیاد بزرگی شامل میلاد حضرت رسول(ص)، میلاد امیرالمؤمنین(ع)، روز بعثت حضرت رسول(ص) و شهادت امام موسی بن جعفر(ع) با هم توأمان بوده که جای هم تبریک و تسلیت دارد.
وی با بیان اینکه این افتخار بزرگی است که خراسان‌جنوبی پیدا کرد که نخستین شهید دفاع حرم از این خانواده شریف و ولایت‌مدار باشد، افزود: شهادت توفیقی است که نصیب این خانواده شده و خانواده شهید تنها نبوده و همه شهر نسبت به این مسئله تمام شهر را متاثر کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدا سربازان امام زمان(عج) هستند و به مقابله با ستیز می‌روند، تصریح کرد: از شهدا انتظار شفاعت داریم که شافع ما باشند.

عبادی خاطرنشان کرد: نتیجه توفیقات مقدماتی دارد که این شایستگی برای این شهیدان ثبت می‌شود و این یک اتفاق نیست بلکه یک فرمول است.
وی خطاب به خانواده شهید مرتضی بصیری‌پور یادآور شد: خانواده با توفیقی بودید که نخستین شهید حرم در استان به نام خانواده شما ثبت شد.

انتهای پیام

captcha