به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، دوره آموزشی «تدبر در قرآن» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا(ع)کوثر با همکاری مؤسسه تدبر در قرآن مرکز قم در شهرستان زابل در حال برگزاری است.
در این دوره یک ساله که از 13 بهمنماه سال گذشته آغاز شده و طی سه روز در ایام تعیین شده در هر ماه برگزار میشود موارد مربوط به جزءهای 26 تا 30 قرآن کریم آموزش داده میشود.
یادآور میشود، در پایان این دوره آموزشی پس از اخذ آزمون از شرکتکنندگان و کسب نمره قبولی گواهینامه تربیت مربی اعطا میشود.




زهرا فودازی
انتهای پیام