برگزاری نماز ظهر ادارات در مساجد باعث ارتباط عمیق‌تر بین مردم و مسئولان می‌شود
کد خبر: 3706588
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
امام جمعه قزوین:

برگزاری نماز ظهر ادارات در مساجد باعث ارتباط عمیق‌تر بین مردم و مسئولان می‌شود

گروه اجتماعی- امام جمعه قزوین گفت: پیشنهاد می‌شود تا در صورت فراهم بودن شرایط، نمازهای ظهر ادارات در مساجد نزدیک هر اداره برگزار شود چرا که نماز در مسجد ارزش بیشتری دارد و موجب ارتباطات عمیق‌تر و صمیمی‌تر بین مردم و مسئولان می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین که امروز 28 فروردین به مناسبت سالروز تأسیس حساب 100 به فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در ساخت و ساز مسکن دقت شود تا زمین‌های مرغوب کشاورزی مورد آسیب قرار نگیرند و زمین‌های کشاورزی کاربری اصلی خود را از دست ندهند.
وی تصریح کرد: در توسعه صنایع و شهرک‌های صنعتی نیز باید به این نکته توجه داشت که صنایع در زمین‌هایی ایجاد نشوند که کاربری کشاورزی دارند تا این حوزه حیاتی در معرض آسیب و خطر قرار نگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن قزوین در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان آماده ارائه خدمت به مناطق زلزله‌زده هستند و بنیاد مسکن این ظرفیت را دارد که زمینه این خدمت رسانی را فراهم آورد.
امام جمعه قزوین همچنین گفت: پیشنهاد می‌شود تا در صورت فراهم بودن شرایط، نمازهای ظهر ادارات در مساجد نزدیک هر اداره برگزار شود چرا که نماز در مسجد ارزش بیشتری دارد و موجب ارتباطات عمیق‌تر و صمیمی‌تر بین مردم و مسئولان می‌شود.

انتهای پیام

captcha