نقش سپاه در حوزه های جهاد اقتصادی و سازندگی بی بدیل است
کد خبر: 3707258
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

نقش سپاه در حوزه های جهاد اقتصادی و سازندگی بی بدیل است

گروه سیاسی - امام جمعه ماکو گفت: نقش سپاه در حوزه های جهاد اقتصادی و سازندگی بی بدیل است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با تاکید بر اینکه وظیفه ما در این ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهداء مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس است، بیان کرد : آن مردان خدایی با نثار جان خود نگذاشتند ناموس ما به دست بی ناموسان بیفتد.

وی ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، این بزرگمردان را نمونه های ایثار و مقاومت عنوان کرد و گفت : جانبازان و خانواده های شهدا ارزش های والای جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در نگاهی کوتاه و تحلیلی به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری، مبنی بر "حمایت از تولید و کالای ایرانی" گفت: تحقق شعار سال زمینه ساز افزایش ثروت ملی، کاهش بیکاری و تورم، کنترل نقدینگی و در نهایت حرکت به سوی رفاه عمومی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از پیامدهای تحقق و شعار سال دانست و تصریح کرد : باور به نگاه تولید داخلی و تعصب در خرید محصولات و کالاهای ایرانی را زمینه‌ساز خودکفایی در تمامی زمینه ها و در نتیجه، دوری از تحریم و توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه ماکو با تأکید بر اینکه باید مبارزه با فساد و قاچاق در کشور به صورت جدی پیگیری شود، اظهار کرد : این پیگیری‌ها باید از شریان‌های اصلی که کانالیزه و مدیریت شده هستند، انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت در بخش سلامت و بهداشت جامعه حمایت و تحولات خوبی انجام داده است، ادامه داد : بحث پیشگیری در بهداشت و سلامت از منظر اسلام نیز بسیار توصیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری در بخش دیگر خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با بیان اینکه  حفظ ارزش نظام از تمامی امورات، واجب تر است، تاکید کرد : مردم مطالبات به حق دارند و باید این مطالبه ها از سوی مجراهای قانونی به مسئولین انتقال داده شود.

انتهای پیام

captcha