حوزویان پاسخگوی شبهات نسل نوجوان و جوان باشند
کد خبر: 3710884
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

حوزویان پاسخگوی شبهات نسل نوجوان و جوان باشند

گروه اجتماعی- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ساده به دست ما نرسیده است و باید از آن صیانت کرد، گفت: دشمنان بدانند روحانیت اجازه نمی‌دهند ایادی و تفاله‌های ضد انقلاب بر این کشور امام زمان (عج) تسلط و دست اندازی کنند.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه از قزوین، آیت‌الله اسلامی علی اسلامی در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: طلبه در کنار تعلیم و تربیت وظایف دیگری نیز در جامعه دارد که آن ارتباط با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان که بتواند به شبهات آنها به خوبی پاسخگو باشد.
وی افزود: یک طلبه که ملبس به لباس روحانیت می‌شود بداند که رسالت بسیار سنگین وحساس داشته که باید از این فرصت به وجود آمده به نحو مطلوب و در جهت علم آموزی وتهذیب نفس وخودسازی بپردازد.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز طلبه ادامه دهنده همان مسیری است که پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در گذشته پیمودند، اظهار کرد: ملبس شدن طلاب به لباس طلبگی افتخار بزرگی برای آنان و خانواده‌های آنان است و امروز در این جلسه مقدس شماری از ‏طلاب به درجه سربازی امام عصر(عج) مفتخر می‌شوند و از این جهت باید قدردان جایگاه خود باشند.
آیت‌الله اسلامی افزود: طلاب معمم شده باید توجه و اهتمام بیشتری به رعایت تقوا داشته باشند و این خصوصیت پر رنگ‌تر و قوی‌تر از دوران قبل از معمم شدن آنان باشد.

حوزه علمیه شهرستان تاکستان زنده است

امام جمعه تاکستان به وقایع دی ماه 96 و هتک حرمت و تخریب این مدرسه که یادگار مرحوم آیت‌الله شالی است، توسط آشوبگران اشاره کرد و بیان کرد: متأسفانه در سال گذشته واقعه تلخ و جانسوزی از سوی عده‌ای آشوبگر و فتنه‌گر بر این مدرسه اعمال شد که شما می‌بینید که طلاب و اساتید با همان روحیه توانستند دروس خود را ادامه داده و امروز تعدادی از آنان نیز ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند؛ دشمنان بدانند روحانیت اجازه نمی‌دهند ایادی و تفاله‌های ضد انقلاب بر این کشور امام زمان (عج) تسلط و دست اندازی کنند.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان از توجه جدی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و مدیریت حوزه علمیه قزوین که پس از حوادث دی ماه ۹۶، با اعزام نمایندگان خود توانستند روحیه مضاعفی به طلاب و اساتید این مدرسه بدهند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha