کد خبر: 3712139
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

مانور بزرگ ترکیبی امداد ونجات در بجنورد برگزار شد

گروه اجتماعی-مانور بزرگ ترکیبی امداد ونجات در بجنورد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، مانور ترکیبی امداد و نجات به مناسبت هفته هلال احمر با حضور جمعیت هلال احمر، آتش نشانی،پلیس راه و نیروی انتظامی استان برگزار شد.

تیم های کوهستان، راپل امداد هوایی، امداد جاده ای و تیم های واکنش سریع و خودرویی در این مانور شرکت کرده و از میدان شهید به سمت چهار راه امیریه حرکت کردند.

بر اساس این گزارش، این مانور امروز صبح از ساعت هشت از میدان شهید آغاز و بعد از افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های هلال احمر در خانه فرهنگ شهرداری واقع در چهار راه امیریه به پایان رسید.

captcha