ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ویژه طلاب در دانشگاه قرآن و حدیث خراسان جنوبی
کد خبر: 3712147
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ویژه طلاب در دانشگاه قرآن و حدیث خراسان جنوبی

گروه معارف- مسئول نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در خراسان‌جنوبی از ثبت‌نام آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث برای مقاطع کارشناسی ارشد ویژه طلاب خبر داد.

سیده زهرا موسوی، مسئول نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دانشگاه قرآن و حدیث وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که هر ساله علاوه برجذب دانشجو از طریق آزمون‌های سراسری به منظور تربیت طلاب پژوهشگر و متخصصان حوزه‌های معارف قرآنی و حدیثی از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب ظرفیت کارشناسی ارشد خود را تکمیل می‌کند.
وی افزود: امسال نیز آزمون اختصاصی ویژه طلاب با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برای مقاطع کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت خراسان‌جنوبی بیان کرد: رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه شامل؛ علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث گرایش نهج البلاغه، کلام امامیه، علوم حدیث با گرایش‌های تفسیر اثری و کلام و عقاید، علوم قرآنی، فقه و مبانی علوم اسلامی و رشته روانشناسی اسلامی است.
موسوی ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد، خواهران و برادران طلبه‌ای که واجد شرایط باشند یعنی مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی معتبر همراه با مدرک سطح یک حوزه را داشته باشند می‌توانند در آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شرکت کنند.
وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند علاوه بر شرکت در دوره‌های حضوری، از طریق اینترنت در دوره‌های مجازی (الکترونیکی) دانشگاه شرکت کنند، افزود: آخرین مهلت ثبت نام در آزمون اختصاصی طلاب، 20 اردیبهشت ماه جاری و تاریخ برگزاری آزمون اختصاصی طلاب، 22 اردیبهشت ماه امسال خواهد بود.
مسئول نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.qhu.ac.ir ثبت‌نام و با منابع آزمون آشنا شوند.
موسوی خاطرنشان کرد:: موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت استان از سال 86 نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در استان است و در زمینه برگزاری آزمون‌های دانشجویان و هماهنگی برنامه‌های دانشگاه در استان فعالیت دارد.
انتهای پیام

captcha