برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «حمایت از کالای ایرانی» در کوثر بلاگ
کد خبر: 3712235
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «حمایت از کالای ایرانی» در کوثر بلاگ

گروه فناوری اطلاعات ــ با توجه به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»،سرویس کوثر بلاگ اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع شعار سال کرده است.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «حمایت از کالای ایرانی» در کوثر بلاگ

‌به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سرویس کوثر بلاگ با توجه به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع شعار سال کرده است.

ازجمله محورهای این مسابقه شامل نقش بانوان در جهت حمایت از کالای ایرانی، ایده‌های خلاق در زمینه تشویق، تبلیغ و ترویج به خرید کالاهای ایرانی، ثمرات و دستاوردهای حمایت از کالای ایرانی، مصادیق حمایت از کالای ایرانی، تجربه‌های موفق و خوشایند شما در استفاده از کالاهای ایرانی است.
 همچنین سیره و نظرات علماء و بزرگان در خصوص حمایت از کالای ایرانی و آموزه‌های قرآن و احادیث در راستای حمایت از تولید ملی از دیگر محورهای این همایش است. تمامی وبلاگ‌نویسان می‌توانند باتوجه به محورهای مذکور و انتشار محتواهای خود در قالب پست وبلاگی در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان باید هنگام درج پست مطالب خود را با کلیدواژه کالای ایرانی کنند و این محتواها می‌تواند در قالب متن، عکس و کلیپ نیز باشد. مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان تیرماه 97 است و در پایان مسابقه به تعدادی از برگزیدگان جوائزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ساخت وبلاگ و شرکت در این مسابقه به سرویس کوثر بلاگ به نشانی www.kowsarblog.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha