امام خمینی(ره) اسوه و الگوی تمام مسلمین است
کد خبر: 3714422
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

امام خمینی(ره) اسوه و الگوی تمام مسلمین است

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: حضرت امام خمینی(ره) اسوه و الگوی تمام مسلمین و ملت ایران است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز عصر در جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت 14 و 15 خرداد و روز جهانی قدس گفت: حضرت امام خمینی(ره) اسوه و الگوی تمام مسلمین و ملت ایران است.

امام خمینی(ره) اسوه و الگوی تمام مسلمین است

وی، افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه ما راه امام، هدف ما هدف امام و آرمان امام آرمان ماست. بنابراین برای شناخت راه، هدف و آرمان آن رهبر کبیر، بایسته است که شخصیت چندبعدی ایشان برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود و این ایام بهترین فرصت برای انجام این امر مهم است.

حجت‌الاسلام تقی زاده، درخصوص سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: دفاع از اسلام ناب محمدی(ص)، خدمت به مردم و قدرشناسی از آنان و تلاش برای تأمین رفاه مردم، استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل ظالمان، حمایت از محرومان و مستضعفان عالم، حمایت از آزادی قدس شریف و فلسطین و از همه مهمتر حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تأکید بر وحدت و همدلی و خودباوری و خوداتکایی از ویژگیهای بارز و خصوصیات اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی، اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) بر این باور بود که ملت انقلابی ایران همانند امت اسلامی در زمان رسول الله(ص) و بهتر از آنان در دفاع از اسلام ناب برخاسته اند که خدمت به این ملت افتخاری بزرگ محسوب می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تقارن ایام 14و 15خرداد و روز جهانی قدس با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر تأکید کرد: از این فرصت نهایت استفاده را خواهیم کرد و برنامه‌های متنوعی از قبیل اطعام، مسابقات مختلف فرهنگی، نمایشگاهها، سوگواره ها، محافل قرآنی، میزگردها، نشست های تخصصی و بسیاری از عناوین دیگر متناسب با مناسبت های مذکور در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: کمیته های 17گانه این ستاد در حال نهایی کردن برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15خرداد هستند و ستادهای شهرستانی نیز در تدارک برنامه های این ایام شروع به کار نموده اند.

حجت‌الاسلام تقی زاده در پایان تأکید کرد: مراسم محوری بزرگداشت 14و15 خرداد در مرکز استان از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی و با مشارکت فعال مردم و مسئولین در روزهای 14 و 15 خرداد به صورت مجزا و در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha