مسابقات ملی مناظره دانشجویی کردستان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد
کد خبر: 3714778
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

مسابقات ملی مناظره دانشجویی کردستان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد

گروه اجتماعی- در آیین اختتامیه هفتمین دوره بخش استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تیم دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم برتر معرفی شد.

مسابقات ملی مناظره دانشجویی کردستان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد

به گزارش ایکنا از کردستان، مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به مدت سه روز و با حضور 14 تیم دانشگاهی در دانشگاه کردستان برگزار شد.
دوره هفتم این مسابقات با مشارکت جهاددانشگاهی، دانشگاه‌های سطح استان و بسیج دانشجویی در راستای ترویج فرهنگ گفت‌وگو و آزاداندیشی، تحقیق و پژوهش، فن سخنوری و انتقادپذیری میان دانشگاهیان سطح استان برگزار شد.
بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته 70 آیتم مختلف برای این دوره از مناظرات دانشجویی دانشگاهی استان کردستان تعریف شده بود که تیم‌های شرکت کننده موضع خود را نسبت به آن گزاره در مقام موافق یا مخالف اعلام کردند و بر اساس جدول زمان‌بندی متناسب با تیم‌های مخالف و موافق در یکی از مباحث، شرایط مناظره مهیا شد.
در پایان این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تیم دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان که متشکل از مهدی رستمی، مسعود گودرزی، زاهد حیدری و برهان همتی بود به عنوان تیم برتر معرفی و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و تیم دانشگاه کردستان نیز که با حضور هژیر محمودی پناه، فاطمه صفی‌زاده، مسعود مختاری‌فر و مسعود محمدی در این دوره از مسابقات حضور داشتند به عنوان تیم دوم معرفی شد.
گفتنی است؛ از تیم نماینده دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر با حضور مبینا زارعی، سمین سعادت، اوین نامدار و مژده محمدی به عنوان تیم برتر اخلاق تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha