مبلغان برای تبلیغ دین تفکر و برنامه جهانی داشته باشند
کد خبر: 3714840
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
مدیر حوزه‌ علمیه قزوین:

مبلغان برای تبلیغ دین تفکر و برنامه جهانی داشته باشند

گروه فرهنگی- مدیر حوزه‌ علمیه قزوین گفت: باید مبلغان صبور بوده و تفکر و برنامه جهانی داشته باشند چرا که دین ما یک دین بین‌المللی است و امام عصر نیز حکومتی بین‌المللی را بنیان‌گذاری خواهند کرد.

مبلغان برای تبلیغ دین تفکر و برنامه جهانی داشته باشند

به گزارش ایکنا از قزوین، همایش طلایه‌داران تبلیغ و اجلاسیه شهدای روحانی و مداح استان قزوین با حضور مسئولان استانی، ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و طلاب در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در این همایش با بیان اینکه تبلیغ حقایق دینی را روشن و برجسته می‌کند، اظهار کرد: مبلغان عرصه تبلیغ باید تلاش کنند ویژگی‌هایی لازم از جمله شجاعت، قصد قربت، جهاد علمی، مردم‌شناسی، دوست و دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی را در عرصه تبلیغ موردتوجه جدی قرار دهند.
وی افزود: بهره‌برداری از آموزه‌های قرآن و عترت ضمن چشم نداشتن به آموزه‌های غرب باید سرلوحه مبلغان دینی باشد چرا که عدم توجه به این اصل نشان از همراهی نکردن ما با فرهنگ شهدا دارد.
این مسئول تصریح کرد: مبلغان مطالعات خود را گسترش دهند تا آگاهی لازم را در وجوه مختلف داشته و بتوانند پاسخ گوی سؤالات و نیازهای اقشار مختلف مردم باشند.
مدیر حوزه‌ علمیه قزوین بیان کرد: باید مبلغان صبور بوده و تفکر و برنامه جهانی داشته باشند چرا که دین ما یک دین بین‌المللی است و امام عصر نیز حکومتی بین‌المللی را بنیان‌گذاری خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha