۶ میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی کرمان نیاز است
کد خبر: 3716702
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
موسوی‌قوام:

۶ میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی کرمان نیاز است

گروه اجتماعی - مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به‌سر می‌برند و ۶ میلیارد تومان برای آزادسازی این مددجویان نیاز است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سید حجت‌الله موسوی‌قوام، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 1 خرداد در جلسه هیأت امنای ستاد دیه این استان گفت: جشن گلریزان در شهربابک برگزار شد و 25 درصد افزایش کمک‌های خیران در شهرستان شهربابک را داشتیم که برابر با 55 میلیون تومان بوده است.
وی افزود: 10 نفر زندانی جرائم غیرعمد در شهربابک داریم و امیدواریم در ماه مبارک رمضان جاری بتوانیم این افراد را آزاد کنیم.
موسوی‌قوام بیان کرد: جشن گلریزان مرکز استان کرمان هم در صدا و سیما برگزار می‌شود و برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه استانی با حضور 150 نفر و از اصناف، بخش‌های تابعه شرستان کرمان، بانک‌ها، بانوان، مسئولان و خیران به روی آنتن می‌رود.
وی با اشاره به اینکه 10 زندانی زن جرائم مالی در زندان‌های استان کرمان داریم از نیاز به 400 میلیون تومان برای آزادسازی این افراد خبر داد و افزود: در سال گذشته جشن گلریزان ویژه بانوان با همکاری اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان برگزار کردیم و زمینه آزادسازی 9 زندانی زن فراهم شد و در سال جاری هم این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان یادآور شد: جشن بزرگ گلریزان با حضور چهره‌های ورزشی با حضور مردم در سالن فجر کرمان برگزار می‌شود.
موسوی‌قوام اظهاررد: 270 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به‌سر می‌برند و 6 میلیارد تومان برای آزادسازی این مددجویان نیاز است.
وی تأکید کرد: شناسایی خیران امری مهم است و باید برای حضور آنها در جشن گلریزان برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم افراد بیشتری را آزاد کنیم.
انتهای پیام

captcha