تلاوت «علیرضا رضایی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3716953
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

تلاوت «علیرضا رضایی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ یکصد و هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهید «قربان نجفی خانببین» برگزار شد.

تلاوت «علیرضا رضایی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش ایکنا؛ جلسه یکصد و هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، اول خردادماه با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در محل مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
همچنین، در این مراسم قرآنی که از ساعت 18:30 آغاز شد، برنامه ترتیل‌خوانی صفحه 175 قرآن کریم و نیز بخش‌هایی از دعای ابوحمزه ثمالی توسط رضا صدقی، مجری برنامه انجام و در ادامه نیز بخش حفظ قرآن کریم توسط محمدحسن خلیلی، حافظ کل قرآن کریم اجرا شد.
همچنین، در ادامه این مراسم نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهید قربان نجفی خانببین، از شهدای مدافع حرم در رابطه با زندگینامه و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار اجرا شد.
در ادامه برگزاری این مراسم نیز برنامه تفسیر آیات قرآن توسط حجت‌الاسلام رضا باستانی اجرا شد. همچنین، پس از اجرای برنامه تفسیر نیز علیرضا رضایی، قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به تلاوتی آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز روبه‌رو شد.
در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه قدردانی از خانواده شهید شاخص جلسه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha