جنگ استکبار جهانی با ایران به دلیل استقامت بر آموزه‌های دینی است
کد خبر: 3723012
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

جنگ استکبار جهانی با ایران به دلیل استقامت بر آموزه‌های دینی است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز جنگ استکبار جهانی با ایران به دلیل انرژی هسته‌‌ای و موشک نیست بلکه به خاطر استقامت ملت ایران بر اصول انقلاب و آموزه‌های دینی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌ صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پیش از خطبه های نماز عید فطر تبریز، گفت:  آمریکا و هم پیمانانش تمام تلاششان را برای از بین بردن روحیه انقلابی مردم و تضعیف آمادگی و ایستادگی در جوانان به کار بسته اند.

جنگ استکبار جهانی با ایران به دلیل استقامت بر آموزه‌های دینی است
وی تاکید کرد: تقویت بصیرت سیاسی و افزایش معرفت دینی، خداباوری ، استقامت اعتقادی و عملی، راه ناکام کردن دشمن در این فتنه جدید است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز جنگ استکبار جهانی با ایران به دلیل انرژی هسته‌ ای و موشک نیست بلکه به خاطر استقامت ملت ایران بر اصول انقلاب و آموزه‌های دینی است.
وی، استواری در صراط مستقیم را کاری سخت‌ توصیف کرد و افزود: این استقامت ایمان است که انسان را در فراز و نشیب‌ های سخت حفظ می‌‌کند،خیلی‌ ها سال‌ها تلاش کردند ولی در صراط مستقیم نماندند و عاقبت به خیر نشدند چنانچه در تاریخ و در قرآن نمونه‌ هایی ذکر شده که باوجود داشتن سابقه سالها عبادت، سقوط کرده اند.
حجت‌الاسلام حاجی‌ صادقی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هجمه به باورهای دینی و اعتقادی جوانان است گفت: دشمن با ایجاد برخی انحرافات در اسلام، آن را به نام دین به مردم معرفی می‌کند که هوشیاری در این زمینه نیازمند بصیرت است.
وی، تشیع لندنی را یکی از انحرافات ایجاد شده توسط دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی مردم ایران برشمرد و ادامه داد: دشمنانی که به دنبال تغییر روحیه انقلابی مردم هستند حضور باشکوه این ملت را در روز قدس و شب‌های قدر دیدند چرا که مردم ایران اهل کوفه نیستند و روی اصول انقلاب پافشاری می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور تصریح کرد: قرآن برای اداره امور جامعه، سیاست خارجی و اقتصاد برنامه دارد، به طوری که در سوره هود، خداوند اصل کلی را نشان داده است و تاکید دارد که مسلمانان به دشمن تکیه نکنند و گرنه نباید دیگر انتظار پیروزی داشته باشند.
وی گفت: تکیه به استکبار و اروپا اقتصاد ما را شکوفا نمی‌کند و نباید دولتمردان کشور به صورت پنهانی با دشمنان دوستی کنند چرا که وعده‌های خداوند تخلف ناپذیر است.

انتهای پیام

captcha