کد خبر: 3725196
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

برپایی همایش خیابانی «نه به اعتیاد» در بجنورد

گروه اجتماعی - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از برپایی همایش خیابانی «نه به اعتیاد» در بجنورد برپا می‌شود.

براتعلی حاتمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه این همایش با اولویت حضور دانش آموزان برگزار می شود، گفت: این همایش طی صبح فردا در ساعت 7:45 از میدان شهید با خیابان 17 شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش رژه دانش آموزی و همچنین نمایش و تئاترهای خیابانی با محوریت نه به اعتیاد در محل مذکور انجام خواهد شد.

حاتمی یادآورشد: پیاده روی تا خیابان 17 شهریور ادامه خواهد یافت و سخنرانی هایی در این خصوص با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن ورزشی آزادی با حضور دانش آموزان و مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha