کد خبر: 3726292
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

سفر نمایندگان ۲۵ شرکت خارجی به خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌شمالی در نشست شورای راهبردی تالار مذاکرات سرمایه گذاری استان، از سفر آتی نمایندگان ۲۵ شرکت خارجی و میزبانی بجنورد از بزرگ‌ترین رویداد سرمایه گذاری عمران شهری کشور در سال جاری خبر داد.

سفر نمایندگان ۲۵ شرکت خارجی به خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مجید پورعیسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌شمالی در نشست شورای راهبردی تالار مذاکرات سرمایه گذاری استان این نشست اظهارکرد: 11 و 12 تیرماه جاری نمایندگان 25 شرکت خارجی از هشت کشور برای آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری به این استان سفر خواهند داشت که تلاش داریم این حضور منجر به امضای تفاهم نامه و در ادامه عقد قرارداد شود.

وی افزود: در 28 و 29 تیرماه هم بر اساس برنامه ریزی ها، تالار مذاکرات سرمایه گذاری عمران شهری با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی و برخی شهرداری های کشور، در بجنورد برگزار می شود که این رویداد هم فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران خارجی و داخلی است.

وی ادامه داد: در این همایش 120 میز مذاکره پیش بینی شده و تاکنون 50 شرکت خارجی برای حضور اعلام آمادگی کرده اند و در این همایش تلاش داریم تا ارتباط میان سرمایه گذران داخلی با سرمایه گذاران خارجی بیشتر شود و این ارتباطات به طور پیوسته و گسترده ادامه یابد تا منافع استان در حوزه اقتصادی به طور مشارکتی تامین شود.

به گفته پورعیسی، با ارائه بسته های سرمایه گذاری، این بسته ها تبدیل به تفاهم نامه می شود و اجرای پروژه را در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی به ویژه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری به طوری جدی پای کار باشند و کمیته پشتیبانی هم مقدمات و هماهنگی های لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی را در دستور کار داشته باشد تا با برگزاری با شکوه این همایش بتوانیم اثر و نگاهی مثبت برای اطمینان بیشتر سرمایه گذاران خارجی در ادامه مراودات ایجاد کنیم.

captcha